לראות שנושמים טוב
ואז מתקדמים לעמוקים

הצוות של עמיחי היו אריות!!

אני בשיחה עכשיו עם אהרון החובש שהיה עם עמיחי בסאוונה הוא היה פצוע גם הוא הגיע מסעד לכפר עזה, הם הכח האזרחי הראשון שנכנס להלחם עוד לפני שהצבא הגיע. ואז הוא הגיע למשפחה שהיה שם חובש היו לו 2 כדורים בלסת, הוא נפגש בשעה 930 הוא פגש את הצוות של עמיחי שעברו ליד הבית בו הם הסתתרו.

הוא מספר שעד שהוא הגיע עוד עוד 2 חברים היה פסטורלי בחוץ לא היה מי שנלחם מול המחבלים והמחבלים פשוט עברו פשוט בית בית ורצחו. ואז פינו אותם מהממד הוא היה בממד עם זה שהלכו לו 2 כפות ידיים ואז פינו אותם לבית שהפכו אותו לחצי בית חולים מאולתר ואז עדני נכנס לבית וקיבל 4 כדורים בחזה והגיע גם לבית הזה עם דופק, הם טיפלו בו בבית הזה .

הצוות של עמיחי היו אריות!! הם נלחמו בחוץ בטירוף!!!! כמו אריות הוא היה בשוק שהם לא גמרו מסלול (מוזר שהחברים שלו לא ספרו את זה) הכמות אש שהיתה בחוץ היה מטורפת היתה מלחמה כמו באפגנסיטאן, כשהוא חוזר אחורה זה נראה לא הגיוני והם הכניסו את עילאי לתוך הבית החובש מסעד שהיה שם התחיל לטפל בו ואז התחיל לרדת לו הדופק ואז החליטו להביא את הסוואנה, עמיחי ממש לחץ להביא את הסוואנה ואז עמיחי ישב על ליד עדני ועשה לו נקודת לחיצה.

החובש עמד על המדרגות והחזיק את הרגליים כ 250 מטר לפני השער ישב שם מקלען עם מקלע רציני של החמאס וירה על הרבה רכבים והכביש היה חסום מהמוכניות ואז קבלו צרור מטורף כל הסוואנה היתה מלאה בחורים. מהצרור הזה עמיחי נפל ואז הנהג אמר לעצור כי ונינו נפגע ואהרון אמר סע סע אסור לעצור כאן ואז הגיעו תוך דקה הגיעו לנקדות פינוי ועמיחי היה כבר בלי דופק.

אהרון טוען שהוא נפגע בראש אבל הוא לא בטוח. הוא נהרג במקום גם עילאי כבר היה בלי דופק. היה שם רופא ואמר אין לנו מה לטפל במתים. היו שם מלא פצועים והרוגים. הוא מת לפגוש את הצוות שלהם כי הם היו ברמת קרב מאוד גבוהה עבדו ברמה גבוה, הדאגה לחיים של עדני היתה מטורפת , התוצאות מבחינתנו היתה קשה אבל הציל את הפצועים שהיו בסוואנה כולל את את אהרון החובש שאיבד הרבה דם ואם היה נשאר שם קרוב לוודאי שהיה מת.

זה אירוע שכל מי שהשתתף בו הוא משהו לא מהעולם הזה בגלל כמות התופת והאש שהם היו צריכים להתמודד איתה.

הוא הוריד את עמיחי מהסוואנה והוא אומר שהיו לו מבט רגוע ושליו של שלמות וזה היה שונה לגמרי ממראה הפנים שלו אלו שנטבחו שהפנים שלהם מבועטות

הוא ממש הרגיש שהוא היה שלם לגמרי עם המעשה שלו